منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت پرهام پرتو
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت پرهام پرتو
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی پرهام پرتو، با مدیریت دکتر پژمان حدادی یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری دهان و فک و صورت در تهران است، که با هدف ارائه خدمات تشخیصی دقیق و باکیفیت در حیطه ی رادیولوژی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۷ راه اندازی شده است.
لازم به ذکر می باشد که دکتر حدادی (شماره نظام پزشکی: ۱۰۳۴۵۹) از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت هستند، و در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (مرتبه علمی: استادیار) می باشند.
در کنار دکتر حدادی و در این مجموعه پرسنلی باتجربه و متعهد در حال فعالیت هستند و سعی در ارائه ی بهترین خدمات تصویربرداری اعم از رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی را به بیماران عزیز دارند. شما در هر رده ی سنی که هستید می توانید در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی با اطمینان خاطر به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت پرهام پرتو مراجعه داشته باشید.
تمامی دستگاه های تصویربرداری موجود در این مرکز، جزو پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی و تمام دیجیتال هستند که علاوه بر خروجی دقیق تر، پرتو کمتری را نیز ساطع می کنند، با این حال تمامی بیماران عزیز در هنگام انجام تصویربرداری از روپوش ها و محافظ های مخصوص استفاده می کنند.
اما از میان خدمات اصلی ارائه شده در این مجموعه می توان اشاره ای داشت به:
– رادیوگرافی دیجیتال پانورامیک (OPG)
– سفالومتری
– سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)
– رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ)
– رادیوگرافی جمجمه
– رادیوگرافی سینوس
– رادیوگرافی پری اپیکال با تکنیک موازی (Preapical)
– رادیوگرافی بایت وینگ (Bitewing)
– رادیوگرافی اکلوزال (Occlusal)
– رادیوگرافی مخصوص اطفال
– اسکن قالب های پروتز ثابت و هم چنین ارائه خروجی STL جهت CAD-CAM
– آنالیز سفالومتری به صورت سه بعدی
متدهای رادیوگرافی اشاره شده هر یک کاربرد خاص خود را دارند و مخصوص تصویربرداری از قسمت و قسمت هایی از نواحی داخلی و خارجی دهان می باشند، برای مثال رادیوگرافی های داخل دهانی که دربرگیرنده سه تکنیک پری اپیکال، بایت وینگ و اکلوزال می باشد، دارای وضوح بهتر و دقیق تری برای بررسی بافت های داخلی دهان از جمله دندان ها، استخوان های پیرامونی دندان ها، لثه، استخوان فکین، مجرای عصبی، غدد بزاقی، سقف و کف دهان، … هستند، با این حال محدوده دید کمتری نسبت به تکنیک های رادیوگرافی خارج دهانی (پانورامیک، CBCT، سفالومتری، …) دارند.
افرادی که از آسیب دیدگی ها، بیماری ها، ناهنجاری ها و ضایعات دهان، فک و صورت رنج می برند و طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارند، می توانند مرکز رادیولوژی پرهام پرتو جهت انجام تصویربرداری انتخاب کنند.
لازم به ذکر می باشد که این مرکز، اولین مرکز دارای سامانه دریافت آنلاین تصاویر رادیوگرافی در غرب تهران محسوب می شود، هم چنین بیماران عزیز در صورت تمایل می توانند گزارش رادیوگرافی های خود را در قالب CD (فایل JPG، فایل DICOM) داشته باشند و یا تصاویر رادیوگرافی خود را از طریق تلگرام به صورت فایل JPG نیز دریافت کنند. علاوه بر این با مراجعه به وبسایت مرکز و وارد کردن تنها یک کد می توانید به گزارش و نتایج تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشید. این امکان برای پزشکان محترم نیز در نظر گرفته شده، تا بتوانند با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود، تصاویر رادیوگرافی بیماران خود را دریافت نمایند.
قابل توجه بیماران عزیز، پرسنل مرکز در حال حاضر روزهای شنبه تا پنجشنبه را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما مراجعین گرامی می باشند، ساعات کاری مرکز به طور دقیق شامل ۱۰ صبح الی ۸ شب روزهای شنبه تا چهارشنبه، و ۱۰ صبح تا ۷ عصر روزهای پنجشنبه می شود.
راه های ارتباطی با مرکز نیز در این صفحه درج شده، لطفا برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود با شماره تلفن ثبت شده تماس حاصل فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر پژمان حدادی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت پرهام پرتو، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، پرهام پرتو، دکتر پژمان حدادی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت پرهام پرتو
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر