منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت کاسپین
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت کاسپین، یکی از مجهزترین مراکز رادیولوژی در اراک است که ارائه دهنده ی انواع خدمات تخصصی تصویربرداری در شاخه ی دندانپزشکی می باشد.
این مرکز توسط دکتر حسین فتح اله زاده بائی (شماره نظام پزشکی: ۱۴۲۷۰۳) راه اندازی شده است، قابل ذکر است که دکتر فتح اله زاده بائی خود از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (رادیولوژی) هستند و با اجرای انواع روش های تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی، تفسیر تصاویر و تشخیص عارضه های این نواحی، تهیه گزارش برای ارجاع به همکاران گرامی و هم چنین راه های محافظتی در برابر پرتوهای ساطع شده از دستگاه های تصویربرداری آشنایی دارند.
هدف ایشان از تأسیس این مجموعه ایجاد محیطی مجهز و مناسب برای ارائه ی انواع خدمات رادیوگرافی و فتوگرافی براساس استانداردهای جهانی بوده است.
قابل ذکر است که تمامی تجهیزات تصویربرداری به کار رفته در این مرکز جزو جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی هستند که هم دارای دقت بالا در ثبت تصویر و هم دوز تابشی کمتر می باشند. هم چنین پرسنلی که در این مرکز فعالیت می کنند همگی دارای تجربه و مهارت لازم می باشند که همه روزه (غیر از جمعه ها) آماده ی خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشند.
یکی از مزیت های مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت کاسپین برخورداری از سامانه دسترسی آنلاین به نتایج تصویربرداری ها است، که موجب صرفه جویی در وقت بیماران عزیز شده است، علاوه بر بیماران، پزشکان نیز قادر خواهند بود از طریق وبسایت مجموعه، و با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود گزارش تصویربرداری های بیماران خود را دریافت نمایند.
و اما خدمات اصلی این مرکز که با استفاده از سیستم های تصویربرداری تمام دیجیتال ارائه می شود به این شرح است:
– تصویربرداری های داخلی دهان: رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال
– تصویربرداری های خارجی دهان: رادیوگرافی پانورامیک، لترال سفالومتری، سفالومتری PA یا پوسترو انتریور، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، رادیوگرافی واترز، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، …
– فتوگرافی
هر یک از متدهای نام برده، مناسب تصویربرداری از قسمت و قسمت هایی از دهان، فک و صورت است که استفاده از آنها بستگی به درخواست پزشک بیمار دارد، برای مثال مواقعی که متخصص نیاز به بررسی تاج دندان ها به همراه استخوان پیرامونی دندان ها داشته باشد می توان از روش رادیوگرافی بایت وینگ با نام اختصاری B.W استفاده کرد، با کمک این تکنیک می توان تصویری دقیق از یک تا نهایتا چند دندان روبروی هم از ردیف های عقب دهان داشت و به تشخیص پوسیدگی ها و جرم های بین دندان، پوسیدگی های ثانویه، بیماری پریودنتال (نوعی بیماری لثه ای)، تغییرات پدید آمده در استخوان های اطراف دندان، اُورهنگ های بعد از ترمیم (بیرون زدگی مواد ترمیم و ایجاد یک پله و برآمدگی روی دندان)، … پرداخت.
افرادی که طبق تشخیص دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده و فتوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت کاسپین مراجعه داشته باشند.
پرسنل این مرکز در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۴ عصر الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر را در مرکز حضور داشته و آماده ی پذیرش مراجعه کنندگان گرامی می باشند.
لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثبت شده تماس بگیرید، و برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی خود به سایت مرکز مراجعه کرده و با وارد کردن تنها یک کد در قسمت “ویژه مراجعین” گزارش تصویربرداری های خود را دریافت نمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر حسين فتح اله زاده بائی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری اراک، آزمایشگاه اراک، مرکز رادیولوژی اراک، مرکز سونوگرافی اراک، مرکز ماموگرافی اراک، مرکز ام آر آی اراک، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت کاسپین، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، کاسپین، دکتر حسين فتح اله زاده بائی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت کاسپین
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر