منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت گلشهر
رادیولوژی
(6)
آمار این مرکز
(6) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت گلشهر، یکی از بهترین مراکز رادیولوژی در کرج است که به طور تخصصی خدمات تصویربرداری دندانپزشکی را ارائه می کند. مدیریت این مجموعه بر عهده ی دکتر مهبد بابایی (شماره نظام پزشکی: ۷۶۷۵۰) است که خود دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشند.
از مزایای این مرکز می توان به تجهیزات پیشرفته و به روز تصویربرداری آن، حضور پرسنلی مجرب و متعهد، فعالیت در تمامی ایام هفته (غیر از جمعه ها)، برخورداری از سامانه آنلاین دریافت تصاویر رادیوگرافی، قرارداد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی، و… اشاره کرد.
افراد بسیاری روزانه به این مرکز مراجعه دارند که براساس تجویز و تشخیص پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند.
از میان سیستم های تصویربرداری موجود در این مرکز می توان به بایت وینگ ( B.W)، پری اپیکال (P.A)، اکلوزال (OCC)، پانورامیک (O.P.G)، واترز، توموگرافی سه بعدی فک و صورت (CBCT)، سفالومتری، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (T.M.J)، و… اشاره کرد.
با بهره گیری از این سیستم ها می توان ارزیابی دقیقی از بافت های داخلی و خارج دهان از جمله نسوج سخت و نسوج نرم داشت، و به تشخیص درست بیماری ها، ناهنجاری ها، صدمات، … این قسمت ها پرداخت. از این رو بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت، برای داشتن اقدامات تشخیصی و درمانی مناسب و بدون خطا، از این متدهای تصویربرداری بهره می گیرند.
سیستم های رادیولوژی نام برده هر یک برای تصویربرداری از قسمت هایی از دهان، فک و صورت طراحی شده اند، برای مثال رادیوگرافی پری اپیکال با نام اختصاری P.A که یکی از تکنیک های تصویربرداری داخل دهانی است قادر به تصویربرداری از یک تا دو دندان می باشد، در تصاویر پری اپیکال شما می توانید از تاج تا ریشه دندان را به طور دقیق و هم چنین استخوان های پیرامونی دندان را مشاهده کنید، از این رو این متد بیشتر برای تشخیص پوسیدگی های دندانی، بیماری های پریودنتال، ضایعات پری اپیکال، کیست های دندانی، بررسی روند درمان ریشه دندان ها، بررسی ایمپلنت کردن دندان ها، … به کار می رود. یا رادیوگرافی سفالومتری که در دو نوع لترال و پوستروانتریور انجام می شود، قادر به نمایش نسوج سخت و نرم نواحی دهان و صورت است که بیشتر از آن برای تشخیص عدم تقارن صورت، بررسی ارتباط بافت های سخت و نرم با یکدیگر، بررسی های لازم قبل و بعد از ارائه ی طرح درمانی ارتودنسی، … استفاده می شود.
افرادی که از مشکلات و بیماری های دهان و فک و صورت رنج می برند و نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت گلشهر با مدیریت دکتر مهبد بابایی مراجعه داشته باشند.
پرسنل این مجموعه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ شب در خدمت شما بیماران گرامی می باشند.
شما می توانید با مراجعه به این مرکز، از دقیق ترین و با کیفیت ترین خدمات رادیولوژی، زیر نظر رادیولوژیست های مجرب بهره مند شوید. هم چنین بعد از آماده شدن نتایج تصویربرداری تان می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، و تنها از طریق سایت مرکز، گزارش رادیوگرافی های خود را دریافت نمایید. این امکان برای پزشکان عزیز نیز در نظر گرفته شده است، فقط کافیست وارد سایت مرکز شده و با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود، به نتایج تصویربرداری بیماران خود دسترسی داشته باشند.
لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ثبت شده، تماس حاصل فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مهبد بابایی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرج، آزمایشگاه کرج، مرکز رادیولوژی کرج، مرکز سونوگرافی کرج، مرکز ماموگرافی کرج، مرکز ام آر آی کرج، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت گلشهر، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، گلشهر، دکتر مهبد بابایی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت گلشهر
رادیولوژی
(6)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر