منو
X

رادیولوژی و سی تی اسکن تخصصی فک و صورت دکتر اعتمادی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی و سی تی اسکن تخصصی فک و صورت دکتر اعتمادی، یکی از بهترین مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در استان اصفهان است که زیر نظر دکتر شهاب اعتمادی اداره می شود. قابل ذکر می باشد که دکتر اعتمادی خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۸۱۹۶۰) هستند.
در این مجموعه پرسنلی مجرب و آموزش دیده در حال فعالیت هستند و سعی در ارائه ی خدماتی باکیفیت و دقیق را دارند. شهروندان گرامی در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی می توانند این مرکز را انتخاب کنند.
کادر مرکز همه روزه (غیر از پنجشنبه ها و جمعه ها) در دو نوبت صبح ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰، و نوبت عصر ۳ بعد از ظهر الی ۸ شب آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما مردم عزیز می باشند.
از میان خدمات اصلی این مرکز که می توانید از آن بهره مند شوید می توان به رادیوگرافی داخل دهانی (بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال)، رادیوگرافی خارج دهانی (پانورامیک، لترال سفالومتری، واترز، گرافی TMJ، گرافی واترز، CBCT، …)، فتوگرافی (داخلی دهان/ خارجی دهان)، و… اشاره کرد.
تمامی متدهای نام برده با استفاده از جدیدترین دستگاه های تصویربرداری که از برترین برندهای دنیا تهیه شده اند، ارائه می شود، مزیت این دستگاه ها علاوه بر دقت و کیفیت بالاتر در ثبت تصاویر، در دوز تابشی کمتر آنهاست. با این حال برای رعایت کامل موارد حفاظتی در برابر اشعه، تمامی بیماران عزیز هنگام انجام رادیوگرافی از محافظ های مخصوص سربی استفاده می کنند.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی در شاخه تصویربرداری می توان بررسی دقیق تری داشت و درمان هایی بدون خطا را ارائه کرد، از این رو بسیاری از دندانپزشکان و جراحان در فرآیند تشخیص و درمان خود از این تکنیک های تصویربرداری بهره می گیرند.
در صورتی که دندانپزشک شما نیز انجام رادیوگرافی و یا فتوگرافی را تجویز کرده است می توانید با اطمینان خاطر به مرکز رادیولوژی و سی تی اسکن تخصصی فک و صورت دکتر اعتمادی مراجعه داشته باشید.
این مرکز جهت رفاه حال شما و برای صرفه جویی در وقت شما، امکان دریافت غیر حضوری تصاویر و نتایج رادیوگرافی و فتوگرافی را فراهم آورده است. هم بیماران و هم متخصصان عزیز می توانند از طریق سایت مرکز، به این تصاویر دسترسی داشته باشند.
لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام کنید، آدرس وبسایت و شماره تلفن مرکز در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است.
رضایت شما هدف اصلی مرکز رادیولوژی و سی تی اسکن تخصصی فک و صورت دکتر اعتمادی است، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر شهاب اعتمادی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری اصفهان، آزمایشگاه اصفهان، مرکز رادیولوژی اصفهان، مرکز سونوگرافی اصفهان، مرکز ماموگرافی اصفهان، مرکز ام آر آی اصفهان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اعتمادی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر شهاب اعتمادی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی و سی تی اسکن تخصصی فک و صورت دکتر اعتمادی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر