منو
X

مرکز پاتولوژی و ژنتیک کریمی‌نژاد- نجم‌آبادی
آزمایشگاه
(2)
آمار این مرکز
(2) رای
20%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

100%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز پاتولوژی نجم آبادی با استفاده کردن از پرسنل با تجربه ، فناوری های به روز ، شیوه‌های علمی و به روز دنیا و به طور سالیانه توانسته است صدها تست شناسایی برای بیمارانی که دچار مشکلات ژنتیکی هستند و همینطور به مشخص کردن شرایط ناقلی و شناسایی پیش از تولد پرداخته است.
این مرکز دارای ۳۸ سال سابقه کار می باشد و این مدت توانسته است به شناسایی پیش و پس از تولد در رابطه با ارزیابی ناهنجاری‌ها و همینطور بیماری‌های ژنتیکی پرداخته است و بدون تردید این عوامل حاصل تعهد داشتن موسسین این مجموعه می باشد که با ارائه دادن با کیفیت ترین خدمات همراه می باشد و این امر باعث جلب رضایت رجوع کنندگان می شود به صورتی که اسم این مرکز در بین مردم و همچنین در بهترین برندهای عرصه شناسایی ژنتیکی کشور مشهور می باشد. مشهور بودن این مرکز به خاطر بودن موفقیت در امر پاسخگویی و همین طور کیفیت داشتن پاسخ ها می باشد به صورتی که از سرتاسر کشور به این مرکز رجوع می‌کنند.
مرکز نجم آبادی در کنار کارشناسان با تجربه ای که تمامی آنها در دانشگاه های دارای اعتبار دانش خود را گذرانده اند و به تکنیک های به روز دنیا دارای تسلط می باشند، این مرکز سعی داشته که برای بهتر شدن پاسخگویی و افزایش دادن دقت از دانشمندان و محققین داخلی و بین المللی بهره مند شود. این مرکز توانسته است که خدمات متنوع در رابطه با مشاوره و شناسایی را برای رجوع کنندگان ارائه بدهد و همچنین با به راه انداختن تست های جدید فعالیت ها و خدمات خود را گسترش داده است. خدماتی که در این مرکز انجام می‌ شود شامل نمونه گیری برای بیماران سرپایی و همچنین بستری کردن بیماران در همه سنین می باشد.‌ تشریح کردن کلیه نتایج در این آزمایشگاه ها بر عهده ی متخصصان ژنتیکی می باشد که همواره به صورت سختگیرانه مشغول فعالیت می باشند. در صورت ضرورت به کلیه رجوع کنندگان خدمت های مشاوره ای از قبل و بعد از آزمایش هم به ارائه دادن پرداخته خواهد شد تا تاثیرات آزمایش خود را بتوانند بر خود و همچنین خانواده خود مشاهده کنند. این آزمایشگاه توانسته است بیشتر از ۴۵۰ ناهنجاری و همینطور ۹۰۰ ژن را به ارائه دادن بپردازد و کلیه خدمات شناسایی را به صورت کامل و دقیق ارائه دهد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز پاتولوژی و ژنتیک کریمی‌نژاد- نجم‌آبادی، پاتولوژی مرکز کریمی نژاد، مرکز ژنتیک کریمی نژاد، مرکز ژنتیک کریمی نژاد، آزمایشگاه ژنتیک مرکز، مرکز ژنتیک، مرکز آزمایشگاه
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
تصویر
مرکز پاتولوژی و ژنتیک کریمی‌نژاد- نجم‌آبادی
آزمایشگاه
(2)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر