منو
X

تصویر
شهاب مدرس گیلانی
میکروب شناسی
(4)
آمار این متخصص
(4) رای
75%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر شهاب مدرس گیلانی، استاد دانشگاه علوم پزشکی و انستیتو پاستور، دارای دکترا تخصصی کلینیکال میکروبیولوژی، و فوق تخصص باکتریولوژی (عفونت های بی هوازی و مدیریت عالی بهداشت عمومی)، به شماره نظام پزشکی ۸۲۳-آ. در این قسمت جهت آشنایی بیشتر شما هموطنان عزیز به شرح سوابق تحصیلی، شغلی خود، … می پردازم:
بعد از قبولی در کنکور در گروه پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شدم و بعد از اخذ دکترا پزشکی عمومی، عازم خدمت سربازی شدم. بعد از تمام شدن دوران سربازی در کنکور شرکت کرده و با توجه به علاقه ای که به علم حقوق داشتم در این رشته، در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران پذیرفته شدم.
به طور همزمان نیز با توجه به علاقه ای که به امر آموزش و پژوهش داشتم در انستیتو پاستور ایران مشغول فعالیت شدم. در آن زمان تعدادی از محققان فرانسوی با محققان ایرانی در انستیتو پاستور ایران همکاری می کردند، از من نیز بعد از مصاحبه های علمی به عنوان محقق و سرپرست در زمینه ی تولید واکسن آبله، دعوت شد. بعد از ریشه کن شدن بیماری آبله، فعالیت تهیه و تولید واکسن آبله نیز در انستیتو پاستور متوقف شد. بعد از آن در چند کار تحقیقاتی و تشخیصی در زمینه ی بیماری های عفونی و اپیدمیک شرکت کردم. سپس با توجه به نیاز آن زمان تصمیم به شرکت در دوره ی دستیاری تخصصی گرفتم، و موفق به قبولی در شاخه ی کلینیکال میکروبیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم و هم چنین اخذ گواهی عالی دوره ی مدیریت بهداشت عمومی از این داشنگاه شدم.
بعد از فارغ التحصیلی فعالیت خود را به عنوان هیأت علمی (استادیار) آغاز کردم و بعد از مدتی ریاست آزمایشگاه “تحقیقات بی هوازی در بخش میکروب شناسی”، و آزمایشگاه “تحقیقات اپیدمیولوژی در بخش ویروس شناسی” انستیتو پاستور را نیز بر عهده گرفتم. بعد از چند سال نیز از استادیاری به مرتبه ی دانشیاری ارتقا پیدا کردم.
در کنار این فعالیت ها در زمینه ی مشاوره و راهنمایی پایان نامه های تحصیلی دانشجویان، تألیف چند جلد کتاب تخصصی پزشکی، نگارش چندین مقاله که در معتبرترین مجله های علمی و پژوهشی (داخلی/ خارجی) چاپ شده است، شرکت در کنگره های ملی و بین المللی و ارائه ی مقاله به صورت پوستر و سخنرانی در این همایش ها، مشارکت در انجام طرح های تحقیقاتی مختلف، و… نیز فعالیت داشته ام. هم اکنون نیز بعد از سال ها فعالیت در امر آموزش، تحقیق، پژوهش، … به مقام استادی (پروفسور) نائل شدم.
در حال حاضر همچنان در انستیتو پاستور فعالیت می کنم، برنامه ی کاری من نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه می باشد بین ساعات ۷:۳۰ صبح الی ۴:۳۰ عصر. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به وبسایت شخصی بنده مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل شخصی مندرج در این صفحه اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی باکتریولوژی (باکتری شناسی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی فوق تخصص
  • کلمات کلیدی دکتر شهاب مدرس گیلانی، دکتر مدرس گیلانی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص باکتری‌ شناسی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص ویروس ‌شناسی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص قارچ ‌شناسی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص انگل ‌شناسی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص ایمنی‌ شناسی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص بافت‌ شناسی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص خون‌ شناسی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص هورمون‌ شناسی، دکتر شهاب مدرس گیلانی متخصص ژنتیک
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
تصویر
شهاب مدرس گیلانی
میکروب شناسی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر